Vyskytl se s dodaným zbožím nějaký problém?  Využijte jednu z následujících možností reklamace.

Reklamace zboží v případě osobního odběru 

Reklamaci proveďte osobně v Novém Jičíně nebo Ostravě tam, kde bylo zboží zakoupeno. Přineste s sebou doklad o koupi a reklamované zboží.

Reklamace zboží v případě doručení na adresu

Reklamaci zboží, které bylo doručeno na Vámi zvolenou adresu, nebo jste si jej vyzvedli na pobočce České pošty, uplatníte zasláním zboží zpět na naši firmu. Nejprve nás ovšem kontaktujte na e-mailové adrese info@alberi.cz nebo na telefonním čísle 792 297 233, kde nám oznámíte reklamaci a její důvod. Domluvíme s Vámi postup reklamace, zda zboží bude vyměněno nebo zda budete požadovat vrácení uhrazené částky. Zároveň se domluvíme na způsobu odeslání reklamovaného zboží. Zajistíme dopravu zásilky buď prostřednictvím zásilkové služby, která si zboží vyzvedne na Vaší adrese. Zboží je nutno důkladně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození. Do zásilky přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat důvod reklamace, číslo objednávky, kontaktní údaje a požadovaný způsob vyřízení (v případě požadavku na vrácení peněz uveďte také číslo bankovního účtu, kam mají být peníze vráceny). Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do 30 kalendářních dní od uplatnění reklamace.

Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu (ideálně do 48 hodin od zjištění problému).

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

V případě oprávněné reklamace dojde k vyřízení jedním z následujících způsobů:
výměna zboží (zboží bude vyměněno nejpozději do 14 kalendářních dní od data kladného vyřízení reklamace)
vrácení peněz na zákazníkem zvolený bankovní účet (peněžní prostředky budou zaslány nejpozději do 14 kalendářních dní od data kladného vyřízení reklamace)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ, BEZ UDÁNÍ DŮVODU

 V případě, že jste zjistili, že zboží je pro Vás z jakéhokoliv důvodu nevyhovující, máte nárok nám jej do 14 dnů od data převzetí vrátit. Zboží zašlete na adresu naší firmy Alberi, Pod Lipami 1, 741 01 Nový Jičín. Zboží je nutno důkladně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození. Zásilku nezasílejte na dobírku. Do zásilky přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat číslo objednávky, kontaktní údaje a uveďte také číslo bankovního účtu, kam mají být peníze vráceny. V případě vrácení peněz poštovní poukázkou bude z celkové částky odečten poplatek za odeslání platby. Vrácení peněz proběhne nejpozději do 14 kalendářní dní od přijetí zboží zpět.